Johor Scout Carbon Free Fun Run & Carnival 2024 (J-SCAFF) In conjunction with Malaysia Scout Day 2024 - PENGAKAP JOHOR

BERITA SEMASA

Sep 15, 2024

Johor Scout Carbon Free Fun Run & Carnival 2024 (J-SCAFF) In conjunction with Malaysia Scout Day 2024


Johor Scout Carbon Free Fun Run & Carnival 2024 (J-SCAFF) In conjunction with Malaysia Scout Day 2024

Larian Tanpa Karbon & Karnival Pengakap Negeri Johor 2024 bersempena Hari Pengakap Malaysia 2024
Tarikh : 14 September 2024 (Sabtu)
Tempat : Hadapan Pejabat Pos Besar, Johor Bahru, Johor.
Penyertaan : Ahli Pengakap (1083) dan Orang Awam
Ucapan terima kasih ini ditujukan kepada semua yang terlibat dalam kejayaan program J-SCAFF (Johor Scout Carbon Free Fun Run & Festival) yang diadakan bersempena dengan Hari Pengakap Malaysia pada 14 September 2024 di Bandaraya Johor Bahru. Program ini bukan sahaja menjadi platform untuk mempromosikan kesedaran mengenai alam sekitar, tetapi juga menyatukan komuniti dan generasi muda melalui aktiviti sihat dan mesra alam.
Kami ingin merakamkan penghargaan yang tidak ternilai kepada Majlis Bandaraya Johor Bahru (MBJB) atas sokongan padu yang diberikan kepada Persekutuan Pengakap Malaysia Negeri Johor. Kerjasama ini telah menjadi satu contoh yang jelas betapa pentingnya sinergi antara pihak berkuasa tempatan dan organisasi bukan kerajaan dalam menjayakan program yang bermanfaat untuk masyarakat.
Ucapan terima kasih khas juga kepada:
1. Dato' Haji Mohd. Noorazam Bin Dato' Haji Osman, Datuk Bandar, MBJB - atas visi dan kepimpinan yang telah memberikan inspirasi kepada semua.
2. En Hairulisam bin Ismail, Pengarah Korporat dan Perhubungan Awam - di atas sokongan strategik dan penglibatan aktif yang membantu melancarkan perjalanan program ini.
3. Lt Nurul Farhana binti Abdul Rashid, Ketua Bahagian Pengurusan KD SRI MEDINI - terima kasih atas kerjasama dan penyelarasan yang berkesan dalam memastikan semua aspek program berjalan dengan lancar.
4. Mohd Iqbhal Hisham bin Sazali, Jabatan Perhutanan Negeri Johor - atas sumbangan dan komitmen dalam memastikan program ini dapat mempromosikan kesedaran tentang pemeliharaan alam sekitar.
Kejayaan program ini adalah hasil kerja keras dan dedikasi semua pihak yang terlibat. Semoga usaha kita bersama ini dapat memberi impak positif kepada masyarakat dan menjadi inspirasi kepada program-program seterusnya dalam memelihara alam sekitar serta mendidik generasi muda tentang tanggungjawab mereka kepada bumi.
Terima kasih!
Pengarah Program J-SCAFF
Mohd Khairi Bin Jailani
Penolong Ketua Pesuruhjaya Pengakap Negeri,
Persekutuan Pengakap Malaysia Negeri Johor





























Pengarah Program J-SCAFF

Mohd Khairi Bin Jailani

Penolong Ketua Pesuruhjaya Pengakap Negeri,

Persekutuan Pengakap Malaysia Negeri Johor

JB Car Free Morning, Larian Pengakap & karnival Kereta Api Sarong
Pusat Bandar, Johor Bahru
14 Sept 2024
Pejabat MBJB

 JB Car Free Morning



No comments:

Ahli Majlis Pesuruhjaya Pengakap Negeri Johor 2022-2024